Obchodní podmínky:

Řídíme se platnými zákony České Republiky.

1. Jak objednat?

  • přes webový konfigurátor
  • e-mailem
  • osobně na prodejně


(telefonické objednávky nepřijímáme)



Ke každé objednávce je nutno uvádět jméno, pod kterým je objednávka následně vedena, telefonický kontakt (mobilní telefon), fakturační adresu a případně adresu dodání.

V rámci uskutečnění vaši objednávky si udáváme právo termín dodání změnit.

O změně termínu dodání nebo jeho změny informujeme vždy na webu nebo se vás pokusíme včas informovat. Termín se může změnit, uděláte-li v objednávce v době jejího vyhotovování změnu nebo pokud ji pozdě uhradíte. Změna termínu dodání není důvod ke zrušení objednávky, vrácení již zakoupeného zboží nebo předem uhrazené zálohy. Též si vyhrazujeme právo na upravení ceny, pokud je změna v objednávce nebo způsobu jejího doručení. Vaši objednávku můžeme také zrušit, pokud není například včas uhrazena záloha, objednávka není doplacena, není upřesněna předběžná specifikace nebo ji nelze opakovaně doručit. Uhrazenou zálohu na objednané zboží nelze vrátit. Při nepřevzetí objednávky od přepravce za předpokladu, že zásilka je v pořádku, nepoškozena, hradí dodatečné náklady kupující.

V případě záměrného uvedení nepravdivých informací nebo nezaplacení závazné objednávky a záměrné komplikování jejího dokončení si účtujeme režijní a "smluvní pokutu" ve výši 20% z ceny vaší objednávky. Tato částka nám kryje případné výdaje spojené s uskladněním nebo předěláním výrobku na jiný, je-li to možné, aby byl produkt dále prodejný nebo využitelný. Při vrácení zboží hradí dopravu a nové obaly kupující.

2. Vrácení zboží

"Zakázkové" výrobky specifického rozměru nelze vrátit. To se týká převážné většiny našich produktů, které vyrábíme v zakázkovém provedení na míru na základě objednávky zákazníka v předem domluveném termínu. Zákázkovým provedením se myslí jakákoli individualizace produktu v našem konfigurátoru pro konkrétního zákazníka. U všech těchto položek uvádíme: Zakázková výroba + obvyklý termín a dostupnost.

Vrátit lze pouze produkty jako jsou doplňky které máme obvykle skladem nebo opravné sady a vosky značky Biofa, které nevyrábíme, ale pouze prodáváme. Pokud se i přesto rozhodnete zboží vrátit, minimální srážka z původní ceny bude 20%. Vrátit lze pouze zboží nepoužité v jeho 100% původním stavu a bez zjevného poškození. Vše ostatní vám kryje možnost běžné záruky, kdy se vždy snažíme chybně dodané nebo vadné zboží bezplatně vyměnit nebo opravit v předem domluveném termínu. Veškeré náklady s vrácením a zabalením zboží hradí kupující/

Vybalení futonu z čisté ochranné folie není použití výrobku, ale pokud na futonu ležíte a rozhodnete se ho vrátit, posuzujeme jeho stav individuálně. Veškerý nábytek vyrábíme na míru a na zakázku, dle objednávky. Cenová nabídka na kterýkoliv produkt má platnost maximálně 2 týdny.

Futon je matrace z přírodních materiálů. Futon saje pot, vodu a jiné tělní tekutiny. Rozbalený futon je tedy pro nás obvykle znehodnocen a proto jej musíme nově potáhnout nebo část výplně vyměnit. Tyto náklady hradí kupující a my takový produkt můžeme nabízet jako bazarový. Tím předcházíme především tomu, že další zákazník zakoupí "použitý futon". O možnosti vrácení zboží se můžete u nás předem informovat.

3. Platba

  • hotově / kartou na prodejně
  • bankovním převodem (vždy předem)


Vážení zákazníci, při platbě kartou si z transakce banka vezme vysoký poplatek. Preferujeme tedy platbu hotově nebo převodem.

UVEDENÉ CENY NA NAŠEM WEBU JSOU VČETNĚ 21% DPH.

Ke každé platbě vám bude vystaven řádný doklad. Při vyšší částce si od nás můžete vyžádat fakturu, včetně specifikace objednaného nebo zakoupeného výrobku. V případě platby převodem je možné zaslat potvrzení platby na náš e-mail.

Díky informaci o uhrazení jsme schopni dříve registrovat vaší platbu.

Již vystavenou fakturu je nutné řádně uhradit a nelze ji měnit. Neuhrazením faktury vaše objednávka nezaniká, ale může to ovlivnit termín dodání. V případě, že námi vystavenou fakturu neuhradíte, ale převezmete zboží, jste povinni částku neprodleně uhradit, jinak se vystavujete riziku, že částka bude vymáhána a bude vám účtována "smluvní pokuta" 20% z ceny.

3.1. Naše číslo účtu:

Štěpán Bíca:

  • pro domácí platby: 107-8721340247/0100 (Komerční Banka)
  • mezinárodní formát (IBAN): CZ35 0100 0001 0787 2134 0247
    (SWIFT) KOMBCZPPXXX


4. Termín dodání

  • Futony: zakázková výroba 2 dny - 2 týdny
  • Postele a rámy: zakázková výroba 2 - 8 týdnů
    (u zakázkových rozměrů mohou být termíny jiné)

Dodací termíny se mohou měnit spolu s vládními opatřeními nebo v době státních svátků a dovolených!

5. Doprava

  • Osobní odběr: od avizace nutný do týdne
    Od 8.dne účtujeme skladné 100 Kč/den/paleta
  • Doprava po Praze / Toptrans: všední dny 10:00-16:00
  • Doprava po Praze / privátní kurýr: individuálně
    (3 a více futonů doprava zdarma)
  • Mimo Prahu: zasíláme zboží přepravním servisem Toptrans


Doprava po Praze je limitována možností parkování. Asistence do bytu je možná pouze v Praze, v případě možnosti parkování, za aktivní účasti zákazníka. Montáž objednávek za příplatek od 1.200,- jsme schopni realizovat pouze v Praze v případě možnosti parkování. U nových výrobků je nutné po převzetí zkontrolovat, zda při přepravě nedošlo k poškození - jak postupovat při poškození najdete dále v sekci „Záruka“.

5.1. Skladné:

Objednané zboží je nutné včas odebrat nebo si jej nechat doručit. Objednávky nejsme schopni  příliš dlouho skladovat. Obvykle ne déle než 1-2 týdny. Po uplynutí této doby si u nás můžete objednávku nechat uloženou, avšak naše možnosti skladování jsou omezené a tudíž k tomu používáme externí skladovací prostory. Poplatek za tuto službu je 130 Kč/den/paleta. Skladné účtujeme bez ohledu na vaše časové možnost od prvního dne 3. týdne!

5.2. Ceny za dopravu ČR + SR:

  • Zásilkovna: 120 Kč
  • Toptrans - do 30 kg: 590 Kč
  • Toptrans - do 100 kg: 890 Kč
  • Privátní kurýr do bytu po Praze: 1 090 Kč


Montáž zakázky v Praze a okolí: 4 840 Kč

5.3. Dopravné do zahraničí (obvykle přes TNT):

  • Německo, Rakousko, Belgie, Nizozemí, Chorvatsko, Itálie: od 2 300 Kč
  • Anglie, Irsko, Španělsko, Maďarsko, a jiné státy: od 3 900 Kč

Naše futony si objednávají zákazníci po Evropě!

5.4. Termíny doručení:

  • Toptrans: avizuje 1 hodinu před přijezdem. O odeslání zásilky jste informováni námi nebo přepravcem 1 den předem.
  • Privátní kurýr po Praze: jezdí v předem dohodnutém časovém okně. Pokud je stav dopravy komplikovaný nebo je termín nemožný, navrhneme vám změnu. Obvykle jsme schopni termín doručení 3x upravit nebo přesunout na jiný den, abychom jej přizpůsobili vašim možnostem a možnostem kurýra. Pokud se nám zásilku nepodaří doručit opakovaně, například z důvodu, že se nepodaří najít časové okno nebo zákazník nepřijímá hovor od kurýra, je objednávka automaticky vrácena na prodejnu k osobnímu odběru. V takovém případě poplatek za dopravné nevracíme.


6. Záruka - a na co se vztahuje

Garance 10 let na zpracování a materiál. (Platí obecně na všechny typy materiálů obsažené ve futonu a zpracování materiálů za předpokladu, že vada nebo vzniklé poškození není způsobeno běžným opotřebením, případně používáním, které není běžné a mohlo způsobit vzniklé poškození). Na zakázková provedení se tato záruka nevztahuje.

Futony u nás vyrobené jsou velice kvalitně zpracovány a materiálem není nijak šetřeno, jsou vyráběny v Čechách a technologii výroby již od roku 1994 stále zlepšujeme na základě nových zkušeností.

6.1. K uplatnění záruky:

Ke každé reklamaci je přistupováno individuálně.

  • Do záruky na futon spadá například jeho poškození které není způsobeno jeho používáním, ale jeho zpracováním nebo vadou materiálu (např. natržení švu futonu - což se může ve výjimečných případech stát při jeho velké váze). Z toho vyplývá, že například plísně a jiná poškození, která vznikají při nesprávném používaní, nejsou řešeny v rámci reklamace
  • U bavlněných futonů bez vnitřního jádra dochazí k častečnému proležení, což je u bavlny normální, a nemělo by to být nijak nepříjemné.
  • Rámy, které jsou vyráběny také českými truhláři jsou z masivu a proto se s nimi musí podle toho zacházet. Snažte se předejít poškození při přepravě a manipulaci s díly, zejména u náchylnějších dřevin, jako jsou borovice a smrk, které jsou měkčí. Záruka je uplatnitelná v případě, že rám je dodán již poškozený. Každý díl je před dopravou kontrolován, proto je nutné například při převzetí od dopravce ihned celou zásilku rozbalit a zkontrolovat.
  • V případě poškození vše zdokumentovat fotoaparátem, obal i poškozený díl a ihned volat přepravce, který zboží dovezl! V případě přepravy přes firmu Toptrans ihned kontaktovat řidiče, e-mailem odeslat dokumentaci včetně kontaktních údajů na příslušné depo a zároveň kopii k nám do obchodu, abychom vše napravili. Tento krok je obzvlášť důležitý! Bez informace a dokumentace nemáme šanci u Toptransu reklamaci uplatnit.
  • V rámci reklamace můžeme uhradit přepravu pouze námi zajištěnou. Jiné náklady spojené s manipulací, zabalením, administrací apod. neplatíme. Zákazníci mají vždy možnost vyzvednout opravené zboží zdarma na prodejně.


6.2. Běžné vlastnosti, které nejsou důvodem k reklamaci:

Velikost futonu je ovlivněna jeho stářím. Nový futon je vždy o něco menší, což je záměr. Futon se brzy rozleží do správných dimenzí. Námi používaná vlna není chemicky čištěná, pouze praná. Je to šetrné zpracování, které však u nových futonů může způsobovat, že jsou jemně cítit po ovečkách. Nejedná se o závadu, není to zdraví škodlivé, je to dočasné, přirozené pro přírodní materiál. Při výrobě futonů běžně používáme textilní křídu. Malé barevné flíčky v místě švů a prošití nejsou závadou a brzy sami zmizí. Povrchové úpravy Biofa používané na dřevěné výrobky mohou být po rozbalení cítit především díky vyššímu obsahu pryskyřice a olejů obsažených v přírodních nátěrech. Nátěry Biofa jsou zdravotně nezávadné s certifikací i na dřevěné hračky.

 

7. Reklamace - Reklamační řád

Na nové výrobku je vám garantována záruční lhůta 2 roky obecně. My vám nabízíme rozšířenou záruku na futony u nás vyrobené, zakoupené: rozšířenou záruku nabízíme na zpracování a materiál, nevztahuje se na poškození vzniklá používáním (plísně) nebo při přepravě.

Při indikaci poškození je nutno tuto skutečnost dokumentovat a o poškození nás informovat telefonicky nebo e-mailem. Často se konkrétní problémy řeší individuálně. Uvádějte přesný popis vady a kontakt na sebe.

V rámci reklamace není možné, abychom vám hradili dopravu. Na řešení reklamace potřebujeme 5 – 30 dní, podle rozsahu dané vady. U dřevěných rámů je nutné být opatrný především při převozu a nové zboží hned zkontrolovat (jak postupovat, když je poškozena zásilka od Toptransu uvádíme v sekci „Záruka“).

Výrobky k reklamaci přijímáme u nás v prodejně, Raisova 6, Praha 6.

U  "zakázkových" vyrobků, specifického rozměru a doplňků nelze zboží vrátit. Zákázkovým provedením se myslí i konkrétní barevné a individuální vyhotovení objednávky. Vrátit lze pouze postele a rámy standardních rozměrů zakoupené bez povrchových úprav nebo se základní úpravou olej s voskem.

Vrácení zboží objednaného přes internet je možné do 14-ti dní na prodejně v neporušeném stavu. Rozbalení futonu z čisté ochranné fólie nebo sestavení postele a přišroubování doplňků je již použití výrobku.

8. Podmínky opravy:

Opravit lze:

  • Futon, který má výrobní vadu.
  • Futon, který je potřeba nově potáhnout nebo změnit jeho skladbu, nejpozději však do 6 týdnů od zakoupení a jen v případě, že splňuje níže uvedené požadavky.
  • Futon musí být čistý, bez prachu, bez biologických nečistot, bez chlupů a vlasů.
  • Opravit je možné obvykle jen futon, který byl chráněn potahem, prostěradlem nebo bylo o něj dobře pečováno.
  • Zabalený futon musí být srolovaný na kratší rozměr a obalený fólii proti vodě a nečistotám.


Futon, který nesplňuje tyto požadavky, vám vrátíme a nebude u něj provedena žádná oprava. Důvodem je, že naše výrobní prostory, kde se vyrábí nové futony, nejsou přizpůsobeny pro recyklaci použitých materiálů.

8.1. Orientační ceny oprav:

  • Nové potažení futonu: od 1 600 Kč
  • Nahrazení části poškozené vlny a bavlny: od 500 Kč (+ nové potažení futonu)
  • Vnitřní jádro: od 1 400 Kč (+ nové potažení futonu)
  • Práce a režie při opravě futonu: 500 Kč/hodina
  • Převzetí na vaší adrese: 550 Kč (Praha)
  • Dovoz na vaši adresu: 550 Kč (Praha)

Obsah košíku:

Košík je prázdný

cart